عکس های جدید/تویی/ت جاسمین
طرفداران جاسمین ویلگاس
jasmine.V fans
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 11:3 ::  نويسنده : Mina

 Hi

چند وقت پیش جاسمین تویی/ت کرد:

از بین آدمایی که باهاشون قرار گذاشتم از قرار گذاشتن با دو نفرشون پشیمونم...

و بعد یکی از طرفدارای جاستین بیبر توییت کرد:

جاستینم یکی از اون دو نفره؟!

جاسمین هم گفت: LoL No :)

- عکس فتوشاپه ;) -

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

عکس های جدید:

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

      این عکس به نظرم خیلی قشنگه 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بعضی از تویی/ت های اون روز رو به درخواستتون ترجمه کردم:

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تریلر موزیک ویدئو قلب منو شکست...اون جیغی که جاسمین کشید

من باورم نمیشه باهاش اینکارو کرد.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من تریلر موزیک ویدئو رو دیدم. من لال شدم و گریه کردم! هیچ دختری نباید

از طرف دوس پسرش آسیب ببینه...

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تریلر وحشتناک بود! توی چشمای من اشک جمع شده...قوی بمون جاسمین

اون جزای کاری که با تو کرده رو میده.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من فکر میکردم جاسمین و جینسو یه زوج ناز بودند!!

اما من اشتباه میکردم...غم و درد زیادی پشت یه لبخند پنهان شده بود :'(

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

وای من دارم گریه میکنم...

جاسمین دختر زیبا و شگفت انگیزیه...اون سزاوار این نیست...قوی بمون جاسمین.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

چند تا عکس برای تنوع !

 

 

__________________________________

 

 



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت3:53---16 شهريور 1391


مونا
ساعت3:53---16 شهريور 1391


زهرا
ساعت13:54---18 مرداد 1391
مینا کجاااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

space girl
ساعت14:12---13 مرداد 1391

مرسی که بهم سر زدی عزیزم


space girl
ساعت14:11---13 مرداد 1391
واییییییییییییی عزیزممم..چقدر عکسا ناز بودن...لینکت کردم عزیزدلم...

nastaran
ساعت17:03---11 مرداد 1391
merc mina jo0o0n ali bud

زهرا
ساعت18:07---9 مرداد 1391
وااااااااااااااااااااااااای چه ناااااااااااااااااااااز
یعنی اون دونفر کیان یکیش که همون پسره زشتس اون یکی کیه؟؟؟؟؟؟؟


هلیا
ساعت18:06---9 مرداد 1391
مرسی مینا عکسای قشنگی بودن

MOHIII
ساعت18:34---8 مرداد 1391
مینا اپت خیلی خوف بود عزیزم عکسای قشنگیم بود

چند تا از جاسمین عکس گذاشتم بیا ببین


سارا
ساعت17:38---8 مرداد 1391
OKHEYYYYYYYY kheyli naz bod mercccccccccc
پاسخ: :)


رامتین
ساعت17:34---8 مرداد 1391
ممنون مینا خیلی خوب بود

jasminator
ساعت17:13---8 مرداد 1391
مرسی 20 بود

مائده
ساعت16:49---8 مرداد 1391
خیلییییی عکسای قشنگی بود مرسی مینا جووون

ستاره
ساعت16:48---8 مرداد 1391
مینا اپت عالی بوووووووووود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

❤Hi Jasminators ❤My name is Mina ❤I love Justin Bieber ❤I am a Belieber ❤For ever ❤But ❤This blog is for Jasminators ❤I like Jasmine V ❤❤❤❤❤❤❤❤ Lets read my PrOFile ❤❤❤❤❤❤❤❤ ?What do you think about my blog ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Jasmine Marie Villegas also known as Jasmine V is an American teen R&B and pop singer. She has Filipino and Mexican heritage. After many years of pursuing a career in music she was recently signed to Sony Music. In September 2010 she joined the second leg of Justin Bieber's My World Tour as an opening act. All These Boys is the first single of her album, which was released in 19 October 2010 on iTunes.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها
    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: